当社は、当社が取得した個人情報並びに従業員の個人情報の重要性を認識し、個人情報保護法および関連するその他の法令・規範を遵守し、適切に取扱います。
Privacy poricy
1.基本方針
1. Basic Policy
We recognize the importance of the personal information we have obtained and the personal information of our employees, and will handle it appropriately in compliance with the Personal Information Protection Law and other related laws and regulations.
2.個人情報の取得
当社は、個人情報の取得について、取得目的を明らかにし、その目的以外で個人情報を利用しません。
2. Obtaining Personal Information
We will clarify the purpose for which personal information is obtained and will not use personal information for any other purpose.
3.個人情報の利用
当社は、取得した個人情報は、お知らせした目的の範囲内で利用し、本人の同意なくその目的以外には利用しません。
3. Using personal information
We will use the acquired personal information within the scope of the notified purpose and will not use it for any other purpose without the consent of the individual.
4.個人情報の委託
当社は、取得した個人情報の取扱いの全部又は一部を委託する場合は、委託先と機密保持を含む契約の締結のうえ、委託先において個人情報の安全管理が図れるよう、必要かつ適切な監督を行います。
4. Entrustment of personal information
In the event that we outsource all or part of the handling of acquired personal information, we will enter into a confidentiality agreement with the outsourcer and supervise the outsourcer in a necessary and appropriate manner to ensure the safe management of personal information.
5.個人情報の第三者への提供・開示
当社は、取得した個人情報を、次の場合を除き、第三者に提供・開示することはしません。
・本人の同意がある場合
・本人を選別できない状態に加工した場合
・法令等により提供を求められた場合
5. Provision and disclosure of personal information to third parties
We will not provide or disclose personal information to third parties, except in the following cases
– With the consent of the individual.
– When the information is processed in such a way that the individual cannot be identified.
– When the provision of the information is required by law.
6.個人情報の管理
当社は個人情報の取扱いに関する規定を整備し、個人情報の管理者を選任し、また、役員・従業員・派遣社員・業務委託先等に周知・教育することで、個人情報を適切に取得・利用・提供します。また、取得した個人情報については、適切な安全措置を講じることにより、個人情報の漏洩、滅失またはき損の防止、また個人情報への不正アクセスを防止することに努めます。
6. Management of personal information
We will acquire, use, and provide personal information in an appropriate manner by establishing regulations regarding the handling of personal information, appointing a manager of personal information, and informing and educating our directors, employees, temporary workers, and contractors. In addition, we will take appropriate safety measures to prevent leakage, loss, or damage of personal information and to prevent unauthorized access to personal information.
7.個人情報の訂正、利用停止等
個人情報の訂正・削除・追加及び利用停止については、当社にお問い合わせ頂いたうえ、所定の手続きにより行います。
7. Correction, suspension of use, etc. of personal information
If you wish to correct, delete, add, or stop using your personal information, please contact us and follow the prescribed procedures.
8.問い合わせ窓口
当社の個人情報の取扱いについてのご質問や、「開示・訂正・追加・削除」の請求・お問い合わせ等については、お問い合わせフォームよりご連絡ください。
株式会社 宮吉製陶
代表取締役 / 宮吉 勝茂
2022年1月制定
8. Contact for inquiries
For questions about our handling of personal information, requests for “disclosure, correction, addition, or deletion,” or inquiries, please contact us using the inquiry form.
Miyayoshi Seito Co.
Representative Director / Katsushige Miyayoshi
Established in January 2022